Zendingen en retourzendingen

1. Wat is de levertijd van een product?

De exacte levertijd van een product staat vermeld bij het product (zie specificatie) in deze webshop. Doorgaans is de levertijd 1-2 werkdagen. Indien de levertijd langer duurt, dan krijgt u hier doorgaans bericht over. De levertijd van uw bestelling gaat in zodra de betaling van uw bestelling voldaan is. Bij een iDEAL betaling gaat de levertijd altijd direct in. Zodra uw bestelling is verzonden, krijgt u automatisch een bericht via de e-mail.

2. Hoe verloopt de bezorging?

Alle schilderijen worden verzonden via de Postnl, DHL of via DPD. De pakketten zijn altijd stevig verpakt zodat geen beschadiging kan optreden tijdens transport. Mocht er onverhoopt wel een beschadiging Neem dan direct contact met ons op en maakt direct foto’s van de schade. Nadat uw bestelling verzonden is, ontvangt u een Track & Trace code. Indien u niet thuis bent, wordt het pakket nogmaals aangeboden. Bent u wederom niet thuis, dan wordt uw pakket bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt achtergelaten.

3. Wat is de kwaliteit van jullie schilderijen?

De kwaliteit van de schilderijen zijn zeer hoog. Als kunstschilder eis ik dat ook van mijzelf. Kortom, ik richt puur op kwaliteit en niets anders. Dit heeft uiteraard een prijs, maar wel een redelijke. Het product komt bij u thuis aan de muur of op kantoor te hangen en het is daarom naar onze mening logisch dat dit een kwalitatief product moet zijn.

Voor vragen over onze schilderijen: 06-19724473

4. Wat zijn de betaalmethoden?

In deze webshop worden 3 verschillende betaalmethoden gehanteerd. Hieronder vindt u een overzicht.

-Ideal. Makkelijk betalen via uw eigen telebankieren

-Mister Cash / Bancontact. Makkelijk voor Belgische klanten

-PayPal. Betaal makkelijk en veilig met PayPal

-Klarna. U betaalt achteraf. (Geen extra kosten)

Uiteraard gaat de bestelling en betaling via een beveiligde SSL verbinding dat u kunt herkennen via een slotje in uw browser.

5. Hoe verloopt de klachten procedure?

Indien u niet geheel of gedeeltelijk tevreden bent over uw bestelling of onze dienstverlening, dan verzoeken wij u om telefonisch of via email contact op te nemen. Vermeld hierbij altijd uw klant- of ordernummer zodat wij uw bestelling kunnen achterhalen en een onderzoek kunnen starten. Indien u per email een klacht kenbaar maakt, zullen wij doorgaans binnen 48 uur reageren met een bevestiging van uw klacht.

Klachten

Wij zullen in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht inhoudelijk reageren op uw klacht.

6. Hoe zit het met mijn privacy?

Wij hechten zeer veel waarde aan het vertrouwen dat u heeft in onze organisatie. Wij werken met bepaalde bedrijven (partners) samen, die uw hierboven genoemde persoonsgegevens van ons kunnen ontvangen. Met uitzondering van deze genoemde partners, geven wij uw persoonsgegevens onder geen voorwaarde aan andere bedrijven of instellingen, behalve als wij dat wettelijk verplicht zijn (bijvoorbeeld als de politie dat eist bij een vermoeden van een misdrijf). Uw informatie wordt met zorg en vertrouwen behandeld. girumuart.nl beperkt zich tot de registratie van gegevens welke noodzakelijk zijn voor de afhandeling van uw bestelling en de communicatie hierover met u als koper.

7. Kan ik aangekochte producten retourneren?

U mag uw bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst nog annuleren en de koopovereenkomst ontbinden. Na ontbinding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. De oorspronkelijke verzendkosten worden terugbetaald.

Girumuart

Afdeling retouren

Neeltje Griffijnstraat 12

3065KD Rotterdam

Verpak het artikel in een stevige verpakking om beschadigingen te voorkomen. We stellen het op prijs als u de reden van retour op de pakbon schrijft. In plaats van de pakbon kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken dat u hier kunt downloaden. Terugbetalingen worden, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding uitgevoerd. Bij terugbetaling van het product ontvangt u de volledige kosten terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening. U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer u de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. U kunt de koop van uw producten binnen 14 dagen ontbinden door een mail te sturen naar info@girumuart.nl waarin u aangeeft dat u de gekochte producten wil retourneren. U kunt ook gebruik maken van het contactformulier.

​Producten die speciaal voor u op maat gemaakt worden zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Dit zijn alle producten die u door girumuart.nl op maat laat inlijsten. Wij kunnen immers deze producten niet weer wederverkopen aangezien deze een persoonlijke foto bevatten.

8. Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn voor Nederland vanaf € 295,00 Gratis. Voor België zijn de verzendkosten € 65,00 voor de bestelling. Alle prijzen in deze webwinkel zijn altijd incl. 21% btw. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

9. Hoe plaats ik een bestelling?

A. Kies een product uit het assortiment

B. Klik op "Bestellen"

C. Ga rechtsboven op de pagina naar uw winkelmandje en klik op "Afrekenen"

D. Vul uw gegevens in, kies een betaalmethode en ga akkoord met de voorwaarden. Check nog even of alle gegevens correct zijn ingevuld.

E. Klik op "Afrekenen" om te betalen.

My favorite products.

No favorite products have been determined just yet.

favorite_border 0